20 Haziran 2011 Pazartesi

$Bittilerr


Bitirdiklerim


Merhaba bu ay bitirdiğim ürünlerle karşınızdayım,tabi bunları bitirirken bende bittim:)

Watsons Body Losyon:Zencefilli hafif kokulu güzel bi losyon kokusu rahatsız edici değil
tekrar alabilirim.Züğürt zamanlarımın kurtarıcısı,nasıl bitirdiğimi bende bilmiyorum boyunun çok büyük olduğuna bakmayın:)
Yves Rocher Peach EDT:Benim favori kokum oldu mis gibi şeftali kokuyor kendisini Makyaj Çantam'ın sayesinde almıştım.Çileklisi bitsin yine alırım.
Bioderma Sebium Mat Renkli Nemlendirici:Evet bu ürün benim kabusum oldu diyebilirim.Sürerim dağılmaz hiç homojen değil,keselenir gibi soyulur yüzüme değil bacaklarıma bile süremiyorum.Hiçbeğenmedim  bi daha
kesinlikle almam.
The Body Shop E Vit.Maske:Bunu da Kızılayda ki Body Shop tan almıştım.Alerjim olduğu için kullanıyorum çok yoğun bir kokusu var,nemlendirmesine gelince de hiç iyi değil.Watsons'da ki kağıt maskeler bile bundan daha iyi:) Jel-krem yapıda bir ürün ben beğenmedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder