17 Temmuz 2011 Pazar

^Taze Bittiler-2

1.L'occıtane Portakallı Duş jeli; Çok güzel bir jel mis gibi portakal kokuyorsunuz:)Bulunca yapışın benim

favorim olur kendisi ama artık üretimi yok sanırımm,içinizi daraltmayan kokusu var.Hastasıyım:))

2.Colgate Plax;Bildiğiniz ağız bakım suyu ama ben çok sevdim dişlerimi fırçaladıktan sonra kullandım.
Dişlerimi bembeyaz yaptığını gördüm.Ferahlık veriyor.Ben çok sevdim :)Bu deneme boyu tabiki ama
markete gittiğimde büyük boy alıcağım tekrar
3. Dr.Murad Spf15 Pomegranate;Bu kremi çileği keşfetmeden önce eczaneden kazıklanarak almıştım

sonra tekrar çilekten alırım diye düşünüyordum.Malesef yasak geldi:(Cildimi güzel nemlendiriyor fakat

ben kokusunu sevmedim bu ürünün çok seveni var ama kokusu benim için çok ağır.

4.Clinique Lotıon 2;Bunu da douglas'ta cilt bakımı yaptırdığım zaman istemiştim.Cildime clinique'ın

3'lü bakım setiyle bakım yapmışlardı,cildimin ışıldadığını görünce büyük boyunuda aldım bunun ama o

çok oldu bitireli:)Tonik kullanmaya üşenmediğim zamanlarda kullandım bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder