21 Mayıs 2012 Pazartesi

Bitenler...


Merhaba :)
Uzun bir aradan sonra yine burdayım.Kısa bir tatil yaptıktan sonra tekrar şehre dönüş yaptım.
Bu arada kullandığım ve bitirdiğim ürünler oldu.
Bakalım neler bitmiş
:)


1.diadermine  yüz yıkama jeli ; kendisini kadınlar gününde almıştım ozman lar ne alsam yüzüm için derken gittim aldım.hiç memnun kalmadım.kokusu hafif ama kendisi benim karma cildimde işe yaramadı.

2.C.Dior Nem maskesi; Douglas 'tan cildim çok kuruduğunda almiştım.Yoğun parfümlü nem vermekten çok tahriş etti yanaklarımı ve bende kendisini duşta kullandım :) Bitti!

3.Bioderma Node Şampuan;Online eczanemden alışverişimde gönderilmşti. Yapısı su gibi biraz kokusuz saçıma iyi geldi.
4. Watsons Cream shower ;Kendisi benim müdavimi olduğum bir jel bayılıyorum.parabensiz,renklendirici yok tavsiye ederim.

5.Pco sheep maske; koyun plesantalı maske kendisi herkesin bildiği üzere :) ben beğenmedim.
6. Durance el kremi ; gül kokulu el kremi iyi nemlemdiriyor.
7.Bioderma Light cream; Kendisine bayıldım. Kokusuz,parabensiz.Bayıldım ama malesef bitti :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder