4 Ekim 2012 Perşembe

Sephora Alışverişim



HErkese Merhaba:)

Haftasonu İzmir'deydim fırsatını bulur bulmaz Sephoraya gittim.
Çok güzel şeyler vardı ben ihtiyacım olanları aldım şimdilik
bu ayın sonuna doğru Ankara sephora yapmayı düşünüyorum çünkü:)
Her neyse Yes to carrots' ın köpük temizleyici ürünü aldım.
Denemek için kullandım az ve cildimi hiç kurutmadı benim cildim
karma hep kurur genelde çene bölgem ama bunda öyle olmadı.
Aslında .Sephora nın Lip Attitude Chic C08 rujunu alacaktım ama
bulamadım:( Onun yerine bu sıvı yapıdaki ruju aldım.
Banyo yağlarından da çikolatalı olanlarıve şeftali olanı aldım.

Yanına bir sürü tester verdiler :)
Sephora' yı seviyorum.Aradığım herşeyi orada bulabiliyorum.




*** Sephora Lip Attitude Chic C08 nolu ruju gören bilen kullanan varsa
yorumlarınızı bekliyorum Ben bulamıyorum çok üzgünüm severek kullanıyordum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder