21 Aralık 2012 Cuma

MİM-WİSH LİST (Yeni Yıl ) :)




Merhabalar:)Biricitconsungunlugu beni mimlemiş
Kendisine çok teşekkür ederim:))

1-Yeni yılda huzur istiyorum.Herkes için mutluluk ve huzur olsun istiyorum.

2-Sağlıklı yaşamak istiyorum.Daha fazla sağlığıma özen göstermek istiyorum.

3- VE Tabi ki Aşk ve sevgi istiyorumm :)

4-Evlenmek istiyorum.Ünlüler dünyasında bile sayılı bekar kalmışken ünsüz
olarak evlilik istiyorum:)

5-Hayvanlar için ölüm yasası çıkmasın istiyorum.

6-Daha fazla kitap okumak,daha fazla müzik dinlemek istiyorum.

7-EEee..tabiki doğal olarak daha çok kozmetik bilhassa bakım kremi istiyorum :)

8-Hem köpeğime hem de kedime daha çok vakit ayırmak istiyorum.

9-İşsiz biri olarak artık işim olsun istiyorum.

10-Daha çok yer görmek ve gezmek istiyorum.

11-Herkes için sağlık ve para diliyorum.

12- Azcık kilo alayım istiyorum:)

İsteklerim şimdilik bu kadar.

Peki Ben kimleri mimliyorum,

uzunincekivircikk
deepbeauty
tannesi

3 yorum:

  1. Ah ah, Rabbim gönlümüzdekileri hayırlısı ile verir inşallah.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler canım benim istek listem bitmez sanırım:))

    YanıtlaSil