6 Aralık 2012 Perşembe

Yves Rocher Alışverişi



Herkese Merhaba,

Uzun zamandır yeni yazı giremediğim için üzgünüm :/
Kedimin ameliyatı,kotamın dolması yüzünden yazamıyordum.Neyse ki hepsini hallettik!
Geçenlerde indirim yapan Yves rocher den nem maskesi almaya gittim.Yanında hediye
olarak allık verdiler.Allık çok güzel fakat bana koyu oldu.Açık şeftalisi mağazada
kalmadığı için bunu almak zorundaydım öyle yaptım.Cildimde güzel duruyor fakat pek kalıcı gelmedi bana nedense sevmedim.sürünce olduğu yerde kalıyor dağıtılmıyor gibi
geldi.Neyse dolaşırken bademli duş jelini gördüm onumu alsam diye düşünürken almadım

Sonra ertesi gün gidip aldım kokusu çok güzel buram buram badem çiçeği kokuyorsunuz! Fakat ben kullanıcam diye resimlemeyi unutmuşum o yüzden resmi yok!

Sevgilerr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder