3 Ocak 2013 Perşembe

Taze Bittiler-10



Herkese Merhaba:)

Bitenler yazımla karşı karşıyız yine:)
Bu sefer çok ürün bitirdim.Herşeyden önce Tbs kremi bitirdim!
Çok fazla ürün bitirebilen birisi olmadığım için bu yüzden mutluyum.

Neyse ilk biten ürün her zamnki şampuanım Organix bundan kaçtane
kullandım hatırlamıyorum artık :) Tbs Moringa kremi her blogta görüldüğü
için ayrıntıya girmeyeceğim katı kıvamlı yasemin kokulu vücut kremi.
Kendisini 2yıl önce İstinyepark'tan almıştım.






Watsons Magic lipbalm;Pembe renk veren çilekli parlatıcısı dudaklarımı
aşırı kuruttuğu için bidaha almyı düşünmüyorum.

Avon Graphe likid-eyeliner göz kalemi;Bu göz kalemini nasıl bitirdim
bende bilmiyorum.Rengi harikaydı artık üretimi yok sanırım avon jel eyeliner
olarak kutudakilere yoğunlaştı.Aynısı gördüğüm an iki tane alıcam:)




Yves rocher peach losyon; Şeftali kokulu losyon kokusuna bayıldığım için almıştım.

Dove maske ve diğeride L oreal'in boyasından çıkan saç kremi çok severek kullandım.




Bunlar da alışverişlerimden çıkan tester kremler ve watsons dan aldığım
papatyalı maske ıslak yapısını sevmedim ama diğer parabensiz maskeleri favorim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder