5 Ocak 2013 Cumartesi

Yves Rocher Nem Maskesi



Uzun süredir kullandığım nem maskesini tanıtmak istiyorum bugün size
Yves rocher indirimli kampanyasından almıştım bu maskeyi cildim
karma ama kuruya dönük bu yüzden çoğu zaman nemsiz.Duştan çıkınca
ya da çok kuruduğu zaman uyguluyorum kendisini hafif bir kokusu
var cildim alerjik olduğu için her ürünü kullanmadan önce
iç bileğimde test ediyorum.Test ettiğimde kızarıklıkla karşılaşmadığım
için yüzüme de uyguladım.Sonuç olarak kremlerin yetmediği zamanlarda
gayet iyi nemlendirdi cildimi.İçerik olarak zararsız diyemem en basitinden
paraben içeriyor.



Bitirdiğimde tekrardan almayı düşündüğüm bir maskedir.

2 yorum:

  1. bende çok severek kullanmıştım bu maskeyi:)

    YanıtlaSil
  2. işini iyi yapıyor gerçekten canım
    teşkkür edrim :)

    YanıtlaSil