9 Mart 2013 Cumartesi

Kadınlar Günü Alışverişim!!!




Malum dün herkesin beklediği 8 Mart Kadınlar Günü indirimi vardı.
Ben de sabahın bi saatinde Avm kapısındaydım! :))
Sol taraftakileri Gratis'den,sağdakileri ise Migros'un %50 kampayasından aldım!
Watsonstan 'da meşhur Apolcalips 303 renkli rujdan aldım.Pure beauty maskeyide
gözaltlarım için denemek istedim.The balm fırçayı ve Mary lou'da alabildiğim için
mutluyum!Aslında aklım Balmjovi palette kaldı ama kendisiyle Es-es semalarında
hiç karşılaşamadık!!Benim aldıklarım bunlar siz neler aldınız?

8 yorum:

  1. Güle güle kullan. Bugün şansıma ben de izmir e gittim ve mary-lou yu kaptım :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür edrim canım,sen de güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. iyi günlerde kullan canm:))

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil
  5. Sabah 10' da Espark'daydım :)

    YanıtlaSil
  6. sen de Eskişehirlisin herhalde cnm, yada Eskişehir'de yaşıyorsun?
    Ne güzel, belki de indirim zamanı watsons gratiste falan karşılaşıyoruzdur da birbirimizi görmüyoruzdur:)))
    güle güle kullan aldıklarını
    takibindeyim ben de
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Evet! Eskişehirliyim,kimbilir belki de:)Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil