31 Mart 2013 Pazar

Limango Box Mart Kutusu




Limango Box mart ayında çıkardığı kutuyu çok beğendim hemen aldım.
Daha öncede almıştım bu kutuyu içinden çıkanları çok sevdim.
Lila kutuya göre içindekileri görüp ona göre alabilme seçeneğiniz var!
İçinden golden rose ruj testerları,rexona deodorant,foot doctor ayak
bakım kremi,dove nemlendirici,frozen selülit jeli,femfresh jel,
dove şampuan ve saç kremi,avon parfüm testerı vardı.
Hepsini severek kullanmaya başladım.Ayak bakım kremine bayıldım.
Diğerlerinide kullanıp beğendiklerim olursa orjinal boyları
almayı düşünüyorum.

2 yorum:

  1. hic duymadim bu kutuyu, rexona deodorant´i iyidir kesin, bende krem stick olanini kullaniyorum cok memnunum : )

    YanıtlaSil
  2. limango nun sitesinde oluyor canım,evet baya güzel kokuyor.

    YanıtlaSil