16 Eylül 2013 Pazartesi

Taze Bittiler...:)



Herkese Selam! Ay boyunca kullandığım ve bitirdiğim
ürünleri yazacağım.Bakalım neler bitirmişim;

Oriflame Duş jelini indirimde almıştım kokusuna bayılmadığım bir jel
oldu bu bir daha almam!Colgate ağız bakım suyu,bunu hep alıyorum alkol oranı az ve
dişleri bence beyazlatıyor.Giovvanni İpek Proteinli Şampuan,severek kullandım yine alacağım.
Down Unders argan yağlı saç kremi testerı,fena bir ürün değil eh işte!
Benri Şeftalili Aseton,kokusunu sevdim Gratis' den hediye vermişlerdi.



Marıo Badescu Glikolik Asitli Yüz Temizleme Jeli,Limango Box dan çıkmıştı,severek kullandım.
Signal diş macunları seyahat boylarını bitirmek için kullandım. Pek bir özellikleri yok diş macunu iişte!
Fem fresh in orjnalini alacağım. Palmolive Thermal spa duş jeli, watsons ta kasanın yanında duruyordu.
Bioderma'dan bir şey anlamdım,çok küçüktü biraz daha büyük yapsalarmış keşke..



Kiehl's göz kremine ve Pco maskeye bayıldım!Lrp Duo da güzeldi fakat Murad akne jelini daha çok seviyorum.




Çeşitli ıslak mendiller elime ne geçtiyse alıyorum artık evde bir kedi,bir köpek olunca alıyorum hep,bu ay bunları bitirmişim.
Büyük boy duş jeli bitirmek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder