12 Aralık 2013 Perşembe

Taze Bittiler




-Benri ve Rossman makyaj pamukları; ikisini de beğendim. Yenisi alındı bile!

-Neutrogena Peeling;Yani bunu duşta kullandım ama bitiresiye kadar canım çıktı.
Kokusu çok kötü ya!

-Wellness Beauty Duş jeli; Kokusu çok güzeldi ama kalıcı değil.




-Duru Mango Duş Jeli; Kokusu çok güzeldi sevdim ama sadece duşta güzel azalınca biraz baydı kokusu

-Gratis Spa Maske;Kullanması çok eğlenceliydi ama gözenekler üstünde bir etkisini görmedim.

-Cyrene şampua n,fena değil.Avena duş jeli güzeldi.Tonı&guy saç kremini bacaklarımda kullandım :)

-Vichy Lıftactıv;Annem kullandı beğendiğini söyledi.

-Watsons yeşil çay maske;Çöpe gidiyor bundan da nefret ettim.



-Essence Maskara;Alt kirpiklerim için almıştım fırçası düz ve uzun bi daha almam.

-La Naturel Deo;Kokusuz du ama sonlara doğru ekşi bir koku oluştu atıyorum.

-Missha Sıgnature BB cream;Çok güzel önce gri beyaz oluyor ama sonra renk oturuyor.Fakat temizlemesi zor!

-Watsons Islak mendil;Yaseminli olmasına bayıldım buram buram kokuyor :)

-L'actıon Maske;İçerisinde Peg olduğu için yüzüm yerine bacaklarıma duşta kullandım :)

Şimdilik bunları bitirdim üstümden baya bir yük kalkmış gibi hissediyorum... :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder