19 Mart 2014 Çarşamba

Taze Bittiler..



Herkese Merhaba,

Yine bir bitenler yazısıyla beraberiz.Bakalım neler bitirmişim;

-Rosense Gül suyu,favori gülsuyum yenisi alındı bile!
-Vaseline Kakaolu krem,kendisini bitirmek için çok uğraştım fakat yarıya gelince
yapısı bozuldu. Projectpan ürünüydü.
-Arko Nem Mango&mandalina el kremi,bu kremden kaçta bitirdim aldım bende bilmiyorum :)
-Arko Nem Gliserinli el kremi, diğerini ne kadar çok sevdiysem bunu o kadar sevemedim.Bitti.
-Rıval de Loop Yüz yıkama jeli,güzeldi ama bayılarak kullanmadım.
-Duru Duş Jeli,seyahat boyuydu.Çiçek kokulu bir duş jeliydi.
-Colgate ağız çalkalama suyu,bunuda çok severek kullandım.Yine alacağım.



-Essence Bıg Lashes Maskara,severek kullandım.Şu an Loreal volüme kullanıyorum.

-Anıl Gül Suyu,cildime ve saç uçlarıma kullandığım için sürekli gülsuyu bitiriyorum.
-Bıotherm Aquasorce Nemlendirici,hassas cildime çok iyi gelen nemlendirici yedeği alındı bile!





Bunlarda bitirdiğim testerlar içlerinde şeftalili maskeyi ve HC hair maskeyi beğendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder