3 Nisan 2014 Perşembe

Golden Rose Online Alışverişim



Golden Rose online sitesinden burada bulamadığım rujları aldım.Yanında çok istediğim Holiday serisinin 63
nolu ojesinide kaptım.Bana tester olarak yanında rujlar göndermişler.Aldığım rujlar ise çok istediğim
Velvet Matte serisinin 07 ve 02 nolu rujları kioskları kapandığından haberim yoktu Gratis Watsons'da bulamayınca
online alıverdim.



Soldaki 07,sağdaki 02 rengin güzelliğine bakarmısnız :D


Bunlarda 63 nolu oje,diğerleride hediye olarak göndermişler çok beğendim renkleri!

3 yorum:

  1. Güle güle kullanın hepsini ben de genelde online alıyorum bi çok ürünü zaten mağazalardaki standlara yeni bişey pek gelmiyo ki :( ya bide herkes kiosklar kapandı diyo hepsi değildir heralde :/

    YanıtlaSil
  2. Gule gule kullan canım aldıklarını

    YanıtlaSil