27 Haziran 2014 Cuma

Taze Bittiler$ -16


Herkese Merhaba :)

Bu ay neler bitirmişim bakalım en çok duş jellerini bitirmişim sanırım
elimdeki duş jellerini eritmeye çalışıyorum.

Isana Kavunlu Duş jeli;Kokusu çok güzeldi yapaısı da öyle içinde minik tanecikler vardı.
Eğer bir daha alıcak olursam bu duş jelini alabilirim Rossman 'dan çok sevdim.

Yves Rocher Bademli Duş Jeli:En sevdiğim duş jeli kendisi bu ikinci bitirişim
hazır indirim varken gidip alabilirim o kadar güzel badem kokuyor ki anlatamam
çok seviyorum tekrar tekrar alacağım.

Palmolive Çikolata Duş jeli: İlk başta çok sevmiştim ama kokusu çok baydı duşta
nefret ettim bir daha almam.




Isana Papayalı Duş Jeli: Kokusunu çok sevdim tam bir papaya kokusu benim en sevdiğim kokudur:)
Tatailde kullanıp bitirdim.Ltd bir duş jeliydi.Bulursam yine alırım.

Gratis Cettua T bölge Bantları:Sürekli alıyorum bunu ama artık işe yaramıyorlar bende
bir süre almayacağım.



Organique Maske'yi beğendim ama göz altı torbalarında işe yaramıyor bence.Diğerlerini de bir daha almayı düşünmüyorum.
Essence lipgloss ve rexona deo bozuldukları için çöpe gidiyorlar.Bitmek bilmeyen ürünlerimde bitiririm umarım.

4 yorum:

  1. Ne çok şey bitirmissin. Palmolive Çilekli duş jeli çok güzel. Onu denemediysen tavsiye ederim. Blogunu takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Çileklisini deneyim o zaman teşekkür edrim :)

    YanıtlaSil