6 Temmuz 2014 Pazar

Etude House It's Real Sweet Pumpkin (Balkabağı) Maskesi




Etüde House markasını Roseroseshop'la tanıyıp cilt temizleme köpüğünü ve balkabaklı maskesini
merak edip almıştım.Maske 3 tane mini şişe şeklinde ambalajlı güzel bir maske!
İçeriği temiz jel şeklinde bir maske sür yıka şeklinde ben aldığımdan bu yana sadece
bir şişesini bitirebildim. Maskenin vaadi ciltteki kılcal damarların görünümü azaltmak ve
gözenekleri sıkılaştırmak kuru ve yağlı ciltler için uygun cildimi kullandıktan sonra
parlak ve temiz yapmasından dolayı bu maskeyi sevdim.



Cilt bakım ürünlerimi alırken genelde paketine değilde içeriğine bakarak alırım.
Etüde House 'un balkabaklı maskesi tamda aradığım gibi bir maske içeriği temiz
ve güzel ambalajlı!

3 yorum:

  1. Etude House ürünlerinin ambalajları çok güzel. Henüz deneyemedim bu markayı ama çok merak ediyorum. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. çok da lezzetli görünüyor ürün belki balkabağını çok sevdiğim için öyle gelmiştir bana:))) kılcal damar görünümünü azaltma özelliğini de sevdim

    YanıtlaSil