30 Ağustos 2014 Cumartesi

Ağustos Ayında Neleri Taze Bitirdim?



Herkese Merhaba,

-Wella Saç Köpüğü :Uzun zamndır kullanmıyordum kullanmak için aldığımıda aparatı bozulmuştu attım.

-Oriflame Gri Eyeliner:Çift aparatlı olan serinin eyelinerını almıştım gri parlak güzel
bir renkti bitti.

-Dr.murad spf 30 sunblock:Bir dergiden çıkmıştı güneş koruyucu olarak iyiydi kimyasal
filtreliydi tarihi geçmiş attım gitti.

-Bıoderma Sensibio Light krem:Bundan 3 tane bitirmişimdir heralde rahat ama artık
Biotherm kullandığım için almayı düşünmüyorum etkisi güzeldi.


-Aloha Spf 30:Koruması başta iyi gibi olsada sonradan beğenmedim kızarmamı önleyemedi
o yüzden atıyorum.





-Watsons Soyalı Peeling:Genel olarak beğendiğim bir üründü bitirmkte fazla zorlandım duşta taneleri
arındırmakta zorluk çektim bir daha almam sanırım.

-Gratis Narlı Kağıt Maske:Etkisi çok güzeldi üzerinde yazan nemlendirmeyi ve parlaklık vaadini yerine getirdi.

-Gratis Jojoba saç maskesi:Bunu çok övüldüğü için almıştım ama hiç etkisini görmedim.Favorim watsons sütlü maskesinden
bir tık öteye geçemedi.

2 yorum: