28 Ağustos 2014 Perşembe

Vanilya Club Ağustos Kutusun da Neler Var ?




Vanilya Club Ağustos kutusu bu ay neler varmış bakalım..

-Alessandro Fresh Up Look ruj: Rujun rengini çok beğendim spf içermesi ayrıca
mutlu etti beni kokusu güzel naneli gibi hafif bir kokusu var.En güzeli aynalı ve ışıklı olması
bayıldım!

-Alessandro Lipgloss: Yine ışıklı ve aynalı güzel bir lipgloss gece çantada at çık tarzında
çantamda sürekli taşımayı düşünüyorum.

-Palmer's Olive Butter Lotion - Zeytinyağı Formüllü Vücut Losyonu: Kakaolu olanı zaten kullanıyorum.
Bunu da ayrı beğendim seyahatler için ideal mis gibi zeytinyağı kokuyor.



-CHI Biosilk İpek Terapisi: Saçlar için olan bu ürünün mini boyu geldi.
Hemen denedim oldukça volüme verdi saçlarıma bakalım kullanmya devam edeceğim.

-Palmer's Massage Cream for Strech Marks - Gerginliği Önleyen Masaj Kremi:Hamileler için
olan bir ürün çatlaklar için kullanıldığı yazıyor deneyeceğim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder