4 Eylül 2014 Perşembe

Vanilya Club Eylül Kutusunda Neler Var?




Vanilya Club Eylül Kutusun da bu ay güzel şeyler vardı ama renkli kozmetik yoktu.


-Nuxe Aydınlatıcı yüz temizleme köpüğü 15 ml :Benim çok sevdiğim bir marka olan nuxe
temizleme köpüğü geldi henüz denemedim.

-Nuxe BB Krem: Yine Nuxe'ün bBkrem deneme boyu çıktı.Rengi tenime uygun sarı alttonlu beğendim.

-Sıne Pıl Yüz İçin Tüy Azaltıcı Krem:bu markayı ilk defa duydum deneyeceğim.İtalyan bir marka
tüylerin çıkma süresini azaltacağını yazıyor bakalım.


-Osmo Wonder10 Etkili Saç Bakım Spreyi:Keratinli içerikli saç bakım spreyi herşeye iyi
geldiğini yazan bir etikete sahip bakalım bence çok iddialı nasıl olduğunu göreceğiz!

-La Casa De Los Aromas Süslü Kokulardan vanilya olanı kutudan çıktı.

Ben bu ayki kutuyu beğenmedim pek bir rimel renkli bir kozmetik çıksa iyi olurdu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder