18 Ekim 2014 Cumartesi

Ekim Favorilerim



Ekim ayında kullandığım makyaj ürünlerimi paylaşıyorum bugün!

La Roche Posay thermal su sabahları yüzümü yıkadıktan sonra kullanıyorum.
Bence gözenekleri sıkılaştırıyor.

-Milanı Lumınuso allık, severek kullanıyorum. Yüzüme biraz renk vermek istediğim günler
elim hep buna gidiyor.

-Loreal Volüme Mıllıon Maskara,kirpiklerimi dolgunlaştıran nadide rimellerden benimiçin
takma kipik etkisi yaratıyor benim kirpiklerimde!

-Jordana gözkalemi, geldiği günden beri sürekli göz altlarıma sürüp çıkıyorum.Işıl ışılbir bitişi
var ama simli değil ıslak bitişli bir göz kalemi.

-The Balm far bazı, farlarımın altına kullandığım harika baz!

-Nyx Butter gloss,strawberry parfait isimli gloss çilek kokulu yapış yapış yapmayan hergün kullandığım
tek gloss olur kendileri.

-Rimmel 613 oje mori le lacivert gibi bir rengi var çok güzel..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder