21 Ekim 2014 Salı

Taze Bittiler




Yine bitenler yazısıyla karşı karşıyayız bir sürü ürün renkli kozmetik bitirdim.
Bakalım neler bitirmişim ;


Watsons Ballı duş jeli daimi favorim sürekli alıp bitiririm.
Be Beauty vanilyalı duş jeli bu indirimlerin birisinde almıştım kokusu
güzeldi çok beğendim.
Superdrug Çilekli& böğürtlenli duş jeli, bu jeli hiç sevmedim
seyahat boyu ama nefret ettim ürün elinizde kayıp gidiyor ve boya içeriyor bir daha almam.
Ve sonunda bir el kremi bitirdim Gratis den aldığım Murnauers Totes Meer el kremini bitirdim.
Kokusuz iyi nemlendiren bir el kremiydi!


Project Pan'im deki, Elf Pink Lemonade isimli parlatıcıyı sonunda bitirdim çok mutluyum!
Essence eyeliner da artık kurudu ve rengini vermiyor onu da bitirdim.Yerine Nyc alındı.
Bepanthene merhem de dudaklarıma kullndım bitti.Murad kırışıklık kreminden memnun kaldım.
Watsons çilekli kremde bozulmuş çöpe gidiyor.

Benim bitirdiklerim bu kadar. Siz neler bitirdiniz?




2 yorum:

  1. Watson duş jelini 3-4 ekere kullandım artık sılıldım almıyorum. Dermalogica ürünlerini de beğenerek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Evet canım sıkılıyorum bende bazen duş jelinden ama yine de alıyorum :)

    YanıtlaSil