3 Ekim 2014 Cuma

Vanilya Club Ekim Kutusunda Neler Var?




Vanilya Club Ekim Kutusunda bu ay neler gelmiş bakalım;

-Nashi Argan lipgloss rengini beğendim yapış yapış değil sevdim.

-Nashi Argan saç bakım maskesi heryerde gördüğüm ama denemediğim bir maske
hemen deneyeceğim.


-Gulsha Gül suyu içinde alkol içermesi benim için kötü ama kokusu çok güzel!

-Gulsha Gül yağı şişesinin koyu ve cam damlalıklı olmasını sevdim .Henüz denemedim.

-Lcn oje zararlı maddeler içermiyormuş ama rengini beğenmedim.Renkli olsaydı iyi olurdu.


Bu ayki kutu geçen ayki kutuya göre güzel bence renkli kozmetik olması çok iyi olmuş!





4 yorum:

  1. bu ayki kutuları gercekten cok iyiymiş beğendim :)
    mimledim seni bu arada sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim hemen bakacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Vay bu ay ki kutu güzelmiş baya =)

    YanıtlaSil