18 Kasım 2014 Salı

Kasım Ayı Favorilerim..




Kasım Ayı sürekli kullandığım kozmetik ve bakım ürünlerim kısaca favorilerimi paylaşıyorum.


-Essence 06 Robocop Gri Göz Kalemi, sürümü yumuşak ve hafif simli göz kalemini hergün kullanıyorum.
-Rimmel London 02 Kaş Kalemini de her gün kullanıyorum.Rengi çok güzel açık gri-kahve tonun da
doğal kaşlar elde etmek için çok iyi yedeklemeyi düşünüyorum.

-Essence Kaş Kiti, açık kahve olanın dibini gördüm.Far bitirememiş biri olarak kaş farı bitirmem de
ürünü ne kadar sevdiğimi gösteriyor.
-Clarins Cleanser Cilt Soyucu Peeling ve Papatyalı tonik ikisini de çok sevdim.Set şeklinde
almıştım bu ay yazısı gelecek şimdilik memnunum.

-Loreal Volume Maskara arkadaş tavsiyesiyle almıştım.İyi ki almışım dolgunluk konusunda çok başarılı!

-Lancome Kapatıcı,göz altlarımı çok güzel kapatıyor.Benim gibi sorunlu göz altlarına tavsiye ederim.

-Nashi Dudak Parlatıcı,Günlük kullanım için uygun olan dudak parlatıcım kokusu da ayrı güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder