11 Kasım 2014 Salı

Taze Bittiler




Herkese Merhaba,
Yine bir bitenler yazısı yazıyorum.Bakalım neler bitirmişim..

-Bıoderma Sebıum Jel:benim karma cildimi biraz kuruttu yağlı ciltlere iyi geleceğini
düşünüyorum ama bitirmek için baya uğraştım dev boyundan dolayı böyle oldu.

-Hobby böğürtlenli duş jeli:Kokusu baymayan bir böğürtlen bence fiyatına göre başarılı beğendim.

-Avon Senses duş jelini ve The Moran Shop duş jelini de kokularından dolayı beğenmedim.



-Gratis Grace Coleey Duş jeli, ambalajının dondurma şeklinde olmasını ve tatlı şekerli kokusunu beğendim.

-Cecile 06 kahverengi göz kalemin içi kırılıdığı için attım.Yenisi alındı.
-Bıotherm ve Lancome testerları beğendim.

-Dadya açık parfüm, içinde Nina Ricci kokusu vardı güzeldi orjınalaine çok yakındı beğendim.

Benim bitirdiklerim bu kadar siz neler bitirdiniz ?


4 yorum:

  1. Bioderma Sebium Gel kullandığım ve en sevdiğim temizleyicilerden biriydi <3 <3 Hobby'de daha önce kullandım fiyat/performans bakımından oldukça iyi kokusu da güzeldi =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hobby i bende çok beğendim canım ortak ürünümüz olması ne güzel :)

      Sil