25 Kasım 2014 Salı

The Body Shop Wild Cherry Vücut Losyonu



The Body Shop Vücut Butter' larını sevdiğim kadar losyonlarını da seviyorum.
Kirazlı olan bu vücut losyonuna da severek kullanıyorum. Mis gibi kiraz kokusu
ve hemen emilmesi ile benim en sevdiğim losyon, pompalı şişesi kullanım pratikliği
açısından çok faydalı kavanoz ve tup losyonlara göre,kokusu kalıcılık olarak da
çok başarılı. İçerik olarak masum olduğu söylenilemez peg ve castor oil içermesi beni
hayal kırıklığına uğrattı. Ama işini iyi yapan bir losyon olarak nemlendirme açısından
bence alınması gereken bir The Body Shop Losyon'u şehrinde
mağazası olanlara bakmalarını
öneririm.





2 yorum:

  1. Canım fiyatı ne kadardı acaba ? Bu arada bloguna üye oldum canım bende bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Şu an fiyatı ne kadar bilmiyorum canım sitesinden bakabilirsin uzun zaman oldu aldığım benim teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil