24 Aralık 2014 Çarşamba

Alba Botanica Face&Body Scrub



Alba Botanıca Scrub'ı uzun zaman önce Vitacost'dan almıştım.O günden bu yana
yüzümde kullanıyorum.İçeriği çok güzel peg,paraben,sls içermiyor.%2Saliyclic
acid içeriyor bu da benim cildim için yeterli ölçüde hassas ciltlerin kaldırabileceği
bir scrub kokusu taze kesilmiş limon gibi kokuyor.Taneleri de çok minik bu yüzden cildi
çizmeden kurutmadan temizliyor.





Yapısı gördüğünüz gibi jel gibi tanecikleri minik hassas ciltler için hatta tüm ciltler
için bence uygun yapıda kalın tanecikli scrubları beğenmiyorum.En güzel yanı hayvanlar üstünde
test yapmıyor olması benim için artı bir özellik daha!Vita.cost sitesinden 6 ay önce 9$ dolara almıştım.
Sizde cildiniz için temiz içerikli ve işini yapan bir scrub arıyorsanız gözüm kapalı öneririm.


10 yorum:

  1. Bana yapısı menengiç kahvesini anımsattı :))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Blogunuzu tesadüfen keşfettim ve takibe aldım ben de beklerim sevgiler :) http://dilekce54.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Merhaba canım,blog keşif etkinliğinde gördüm blog adresinizi takibe aldım.İnstagramdada zaten takipdeymişim buna sevindim:)
    Banada mutlaka beklerim sevgiler..
    Hobium.blogspot.com.tr
    Instagram: @tastablolar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,takip ediyorum canım seni zaten :)

      Sil
  4. Ben de size geldim. Hoş bulduuuuum:))) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. bende uzun zamandır böyle bir ürün bakıyorum bulursm deneyeceğim:)))ellerine sağlık sevgiler:)
    sevgiler:)

    YanıtlaSil