31 Aralık 2014 Çarşamba

Gratis İndirimi Alışverişi



Günaydınlar!
Gratis indiriminden bu sefer payıma az ve öz şeyler düştü.
Artık evde koyacak yer bulamadığımı kendime hatırlatarak kontrollü davrandım.

Eklips fondöten.bb krem süngerini bende sonunda aldım.
Cc kremimi bununla uygulayacağım.2,95tl ye benim oldu.




Benri pamuklar indirimde değildi ama 1,95 tl ye aldım.
Creıghtons vanılla&macadamıa duş jelini bu indirimde yakaladım yok böyle bir koku!
Hemen denedim tabi mis gibi bal ve vanilya kokuyor.

Loreal Volüme Lash Wings maskara da 28tl ye aldım. Fırçası çok güzel değişik
Volüme olandan da memnundum bu sefer bunu alayım dedim.


Siz neler aldınız?

2 yorum:

  1. neler neler almadık ki :) benimde blogumda gratis indirimi yazım var bakmak isterseniz:)
    http://ilaydas-wonderland.blogspot.com.tr/
    Sevgiler...

    YanıtlaSil