20 Ocak 2015 Salı

Now Coconut Oil {Katı Hindistan Cevizi Yağı}



Now Katı Hindistan cevizi yağını saçlarım için şu alışverişimde almıştım.
Saçlarım ince telli ve nemsiz kalınca araştırdım ve bu katı yağın kırıklara ve
nem konusunda iyi olduğunu okudum.Oda sıcaklığında oldukça sıvı hale geldiği
için ben buzdolabında saklıyorum.Yağı az sıcak bir ortamda bekletiğimde
hemen eriyor ve saç uçlarıma sürüp havluyla sararak vakit geçiriyorum.
Saçlarımda kuru yıpranmış o nemsiz görüntüyü hemen alıyor. yaklaşık 6 aydır
kullanıyorum ve gördüğünüz gibi fazla kullanılmamış gibi duruyor.



Bazen dudaklarım da ve tırnak etlerimde de kullanıyorum
hızlı bir nem veriyor.Kokusuz doğal bir marka olması da
benim tercih sebebim oldu.Piyasada satılan aynı şekilde
katı yağlar var ve bulunması o kadar zor bir yağ olmadığını
düşünüyorum.

2 yorum:

  1. bunu deneyebilirim benim de saçlarım kuru ... faydasını gördünüz mü peki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yazıda da belirttiğim gibi nemsizliğini hemen alıyor saç uçlarım parlak ve yumuşacık oldu:)

      Sil