14 Ocak 2015 Çarşamba

Taze Bittiler#23




Yine Biten kozmetik ve bakım ürünlerimi yazıyorum bugün,2015 in ilk biten
bakım ürünleri bakalım neler!

-Isana Orkideli Duş Kremi:İçerisinde ki küçük granüller cildimi çizmeden
çok güzel temizledi. Kokusu da çok güzeldi krem kıvamlı bir duş jeliydi yine alabilirim.

-Nıvea Bebek Yagı:Badem yagı içerikli, parafin içeren bir bebek yağı epilasyondan sonra
kullandım. Memnun kaldım fakat başka markaları denemek istiyorum.

-Clarıns Lipgloss: Rengi için almıştım morun çok güzel bir tonuydu,yapısıda güzeldi
yapış yapış yapmıyordu fakat tarihini doldurduğu için atmak zorunda kaldım.
Douglas'dan almıştım sanırım artık satılmıyor:/

-Andrea Spa Nemlendirici Maske:Jel şeklinde şeffaf bir maskeydi kuru yanaklarıma iyi
geldi. Yalnız içerik olarak Castor oil içeriyor bir daha almam sanırım henüz harika
nem maskemi bulmuş değilim bulduğum da yazacağım.

-Totes Meer Jojobalı Maske:Bu da bir nem maskesiydi ama çok övülüyordu hiç memnun kalmadım.


-Theramed Diş Macunu:Bunu artık biliyorsunuz benim daimi diş macunum içindeki minik
mavi partiküller güzel bir ferahlık veriyor.Dişlerimin temiz ve beyaz olduğunu hissediyorum.


Siz neler bitirdiniz?


3 yorum:

  1. Merhabalar bloğunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfetme fırsatı buldum :) Çok güzel bir bloğunuz var Takipteyim :)) Bana da beklerim :)))
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. ısana duş jellerini seviyorum

    YanıtlaSil
  3. duş jelini bende beğeniyorum.

    YanıtlaSil