3 Şubat 2015 Salı

Clean&Clear Siyah Nokta Temizleme Losyonu



Siyah noktalar beni için bir cilt sorunu T bölgemde özellikle
ne kadar temizlesem de cildimi sürekli ordalar ama hafiflemelerini
sağlamak için sürekli gözeneklerimi sıkışması içinde bu losyonu ya da
toniği kullanıyorum. Peki işe yarıyormu?İçindeki salisilik asit gözle görülür bir şekilde
gözeneklerimi sıkılaştırıyor ve bir daha dolmalarını azda olsa önlüyor.
Severek kullanıyorum sürekli şişesinden anlaşıldığı üzere yarıladım
kokusu biraz keskin ama ferahlığını seviyorum.İçerik olarak da çok
temiz sadece parfüm içeriyor.

4 yorum:

  1. Bir de Nuetroguna Visibly Clear (turuncu seri) toniğini denemeni tavsiye ederim :) Teşekkürler paylaşım için ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu kullandım canımcım bundan önce çok yakıcı bir tonikti
      şu an derma e peel e başladım bakalım :)

      Sil
  2. Tonik konusunda çeşitli ürün kullandım yalnızca clear&clear kullanmadım, sanırım denesem iyi olucak..Bu arada bende bloguma beklerim.. :)

    YanıtlaSil