13 Şubat 2015 Cuma

L'oreal Excellence İntense Saç Boyası



Tavsiye Kanalı denemem için bana çok güzel bir paket göndermiş.Kargom dün geldi
paketi görünce çok mutlu oldum.Paketin dıştan görünüşü yukarıdaki gibiydi.




Kutunun içi bu şekildeydi bol indirim kouponları,güzel bir kalem ve saç boyası
kuponları yakınlarıma verdim.Sonra dergileri incelemeye başladım.Sıcak çikolata
rengini de bana göndermişler denemem için en kısa zamanda deneyeceğim.





Yakın zamanda deneyeceğim. Önce şuan ki renk dağılsın doğal rengine dönsün.
1 Adet boya öncesi, 1 adet de boya sonrası bakım serumu var.
Böylelikle saçlarınız boya sırasında veya sonrasında hep koruma altında
olacağını düşünüyorum.


Teşekkürler Tavsiye Kanalı!

1 yorum:

  1. içerisinden cıkan saç kremi cok cok güzel. annem lorealin hiçbir saç ürününün saçını bu kadar güzel yapmadığını söyledi=)

    YanıtlaSil