15 Şubat 2015 Pazar

Sevgililer Günü Alışverişi Gratis&Migros




Sevgililer günü indirimleri malum artık almamak
için savaş versemde maalesef karşı koyamayarak ihtiyaçlarım
doğrultusunda alışveriş yaptım.Bu indirimlerden en çok
Migros'un indirimini beğendim çünkü net%50 indrim yaptı:)

Gratis'den yukarıda gördüklerinizi aldım sadece;

-L'actıon Göz maskesi,gözaltı torbalarım için içinde 6ped
var ve jel şeklinde kullanmaya başladım bile işe yarar ı pek umudum
yok açıkçası fakat göz altı torbalarım sabahları rahatlatmam lazım
her nekadar genetik olsalarda :)5,50tl

-Gosh Golden Moss Yeşil Göz Kalemi,bu kalmeleri çok seviyorum
akmıyor gözümü rahatsız etmiyor.Normal fiyatı 18,90 indirimle
11,25 tl oldu.

-Golden Rose 90 No Oje,kahve rengi oje arıyordum.

-Purederm Gözenek Soyucu Ped,bunu ikin kez alıyorum pratik
bir ürün yazısı gelecek indirim 1,5tl.




Gelelim Migros aşverişine istediğim Garnıer Makyaj temizleyiciyi
bulamasam da sevdiğim ürünleri alıverdim.

-Vaseline Sprey krem,bunu çok merak ediyordum ev kremden geçilmez durumda olsada
bunu alıverdim iyiki de almışım çok pratik 22 tl olan fiyatı 11,50tl geldi.

-Dermokil maske, 2,47 ye düştü.

-Nıvea el kremi,3,25tl.

Arko Nem Soft Touch Kremi ise 2,47 tl.

3 yorum:

  1. Güzel günlerde kullanın takipteyim bana da beklerim :)
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ,
    Hepsi birbirinden güzeller..
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. merhaba cnm seni bloğumdaki 8mart hanımeli hediyeleşme etkinliği ne davet ediyorum katılırsan çok mutlu olurum sevgilerimle :)

    YanıtlaSil