1 Temmuz 2015 Çarşamba

L'oreal Elseve Saç Bakım Yağı




Saç bakımı konusunda biraz üşengecim ama bu Loreal Saç Bakım Yağı 'nın
kokusu çok güzelmiş,çok övülüyordu bende dayanamayarak aldım ve kullanıyorum.
bir aydır kullanıyorum saç uçlarıma kuru olarak sürüyorum,
Duştan sonra da uygulanabiliyor ama ben ıslakken saçlarıma ürün kullanmayı maalesef sevmiyorum.
İçinde değerli çiçeklerden oluşan yağlar varmış kokusu çok tatlı hafif güzel bir koku
insanın içini bayan ağır kokulu saç ürünlerini maalesef sevmiyorum.
İndirimle 9,90 gibi bir fiyata almıştım. Saçları güzel parlatıyor hele yazın güneşten daha
da belli oluyor. Şiddetle öneriyorum!

2 yorum:

  1. krem formu da çıkmış bunun dün all dergisinden numunesi çıktı ama saçımı ağırlaştıracak gibi ikisi de bakalım deneyeceğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya cok iyi olmus insallah sampuani da gelir tr ye cok guzel kokuyor...

      Sil