27 Şubat 2016 Cumartesi

Taze Bittiler




Yine bir bitenler yazısı ile beraberiz uzun zamandır
bakım ve makyaj ürünü bitirmiyordum vakitsizlikten
artık yeni evli olunca düzenim yeni yeni tekrar
oturmaya başladı bakalım neler bitirmişim..

-Avon duş jeli; Kremsi yapıda hafif güzel kokulu bir jeldi..

-Le Petit Bademli Duş Jeli; Badem kokusuna hasta olduğumu
biliyorsunuz dur artık kaçıncı alışım hatırlamıyorum..

-Arko Nem İncir&Greyfurt El Kremi;Çok severek kullandım
yarıya kadar getirdim sonrasını annem kullandı bitirdi:)





Avon Sexy Duş Jeli; Kokusu güzel olan çekilişte kazandığım bir duş jeli idi
kalıcılığı az ama kokusu için belki alınabilir..

Rossman Rld Bakım Ampulü;İki tane olan bu serum ampülü gündüz olanı ve gece olanı
vardı bu gece olanı severek kullandım anlık nem sağladı..

Sensodyne Diş Macunu; Daimi favorim muhteşem kokulu temizleyen ağız yakmayan
bir diş macunu..

Benim bitirdiklerim şimdilik bu kadar..
Siz neler bitirdiniz???

1 yorum: