10 Mayıs 2016 Salı

Clean&Clear Losyon




Clean&Clear derinlemesine temizleyici losyon benim gibi karma-yağlı
cildinizi adam eden başarılı bir tonik bence ,zaman zaman burnumda ki
yağlanmayı toplayan bir losyon-tonik bence!




İçeriği ise bu şekilde ,paraben yok, çok yalın! fiyatı da geyet uygun ben 10,90 gibi
bir fiyata almıştım. Kokusu okaliptüs kokuyor buram buram ama yakma yapmıyor..
Yağlı karma cilttlilerin bakmasını öneririm.


*Bu arada klavyemin bir harf tuşu çalışmıyor. Böyle olunca yasmak sor oluyormuş
hangi harf olduğunu anladınıs sis:)

4 yorum:

  1. Ahahahha harfin olmayisi :D Bende kactir gidip geliyordum denesem mi diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sorma canım:))Dene dene en pahalı toniklere taş çıkartır :)

      Sil
  2. süper :)) okurken gülümsedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, yasarken bende gülümsedim:)

      Sil