9 Kasım 2016 Çarşamba

Tazze Bittiler..




Herkese Merhaba,

Benim kasım ayın da bitirdiğim bakım ürünlerine bakalım hadi!!!

-Gliss Şampuan:Vaadi saçları parlatmaktı ama bende işe yaramadı!

-Rosense gülsuyu ;hep favorim yediğimi en kısa sürede alacağım inşallah..

-Fraternıkus Kolonya; çeşit çeşit deneyip aldığım tek kolonya :))






-Marks&Spencer El kremi Şeftali;Hasta olduğum şeftali kokusu için Markafoni 'den almıştım severek
kullandım ,son anlarında sıkılarak duşta bacaklarıma kullandım ve bitti.


-Benri pamuk;Yuvarlaklarını çok seviyorum kareler o kadar iyi değil artık..

-Lovely Udv Parfüm;Şişesine vurulmuştum kokusu berbattı ,ağırdı tuvalet kokusu
olarak bitirdim.

-Eyfel Parfüm Mango Oda Kokusu; En sevdiğim kokudur..evide buram buram kokutuyor :)

2 yorum:

  1. Gliss beni güzel parlatmıştı aslında ama sonra etkisi ikinci şişede beni katil edecek yapışıklığa ve kaşıntıya vurunca. Pes ettim :(

    YanıtlaSil